Nu sker der noget helt vildt! Dansk Folkeparti tømmer kampagne-kassen og giver billig benzin og diesel på udvalgte tankstationer i hele landet i morgen.
I stedet for at bruge vores annoncekroner på reklamer om vores politik, så VISER vi vores politik.
Derfor:
Der er benzin og diesel til 9,5 kr./literen på lørdag kl. 12-15 på disse tankstationer. Kom i god tid, hvis du vil have tanket op. Vi kan ikke udelukke lange køer.
⛽ Her kan du tanke billig benzin på lørdag
På følgende tankstationer kan du tanke benzin eller diesel til 9,50 kr. pr. liter i mellem kl. 12 og 15:
📍 Go’on Brønderslev
Østergade 64, 9700 Brønderslev
📍 Go’on Holsterbro
Frøjkvej 22, 7500 Holstebro
📍 Go’on Allingåbro
Rougsøvej 45, 8961 Allingåbro
📍 Go’on Starup
Lyøvej 2, 6100 Haderslev
📍 Go’on Sallerup
Sallerup Gade 2, 4750 Lundby
📍 Go’on Sandager
Middelfartvej 95, 5610 Assens
📍 Go’on Frederikssund
Pedersholmparken 1, 3600 Frederikssund
🗓 Lørdag d. 14. marts
🕒 Klokken 12 – 15
Dansk Folkeparti foreslår, at afgifterne og momsen på benzin og diesel sænkes til EU’s minimumsregler.
Ifølge FDM vil det spare en almindelig benzinbilist, der kører 16.000 km om året, omkring 4.150 kr. om året. En dieselbilist vil spare cirka 2.750 kr. om året. Det er penge, der kan bruges på familien, fritidsaktiviteter eller bare lidt mere luft i økonomien.
Afgifterne på benzin og diesel skal ned!
Skal vi gøre noget ved det?